Jag springer nästan alltid till Depeche Mode. Det har liksom rätt tempo för mig :)
J: Ja, men det är ju sant. Ska nog ladda iPod:en med lite Depeche!
Jag springer nästan alltid till Depeche Mode. Det har liksom rätt tempo för mig :)
SvaraRaderaJ: Ja, men det är ju sant. Ska nog ladda iPod:en med lite Depeche!
SvaraRadera