måndag 22 juni 2009

Efterlysning

Joggingmusik.

Vad lyssnar ni på? Eller lyssnade på, om det var ett tag sedan ni sprang. Jag behöver tips!

2 kommentarer:

  1. Jag springer nästan alltid till Depeche Mode. Det har liksom rätt tempo för mig :)

    SvaraRadera
  2. J: Ja, men det är ju sant. Ska nog ladda iPod:en med lite Depeche!

    SvaraRadera