tisdag 9 juni 2009

En ljus och rolig framtid väntar

4 kommentarer:

  1. Viktoria: Jag hoppas att du antingen är en obotlig optimist eller att du skämtar!

    fia: Ingen vet.

    SvaraRadera
  2. Tja jag tänker så här. Där jag var i helgen kom nederbörden som snö. Så om man gör en jämförelse är regn ett steg upp på skalan liksom ;)

    Eller så hoppades jag så mycket att prognosen var bra att jag såg solar istället för regnmoln.

    SvaraRadera