Ahh härlig läsning!
VAD VILL REGNET!
Viktoria: Jag hoppas att du antingen är en obotlig optimist eller att du skämtar!fia: Ingen vet.
Tja jag tänker så här. Där jag var i helgen kom nederbörden som snö. Så om man gör en jämförelse är regn ett steg upp på skalan liksom ;) Eller så hoppades jag så mycket att prognosen var bra att jag såg solar istället för regnmoln.
Ahh härlig läsning!
SvaraRaderaVAD VILL REGNET!
SvaraRaderaViktoria: Jag hoppas att du antingen är en obotlig optimist eller att du skämtar!
SvaraRaderafia: Ingen vet.
Tja jag tänker så här. Där jag var i helgen kom nederbörden som snö. Så om man gör en jämförelse är regn ett steg upp på skalan liksom ;)
SvaraRaderaEller så hoppades jag så mycket att prognosen var bra att jag såg solar istället för regnmoln.