måndag 8 juni 2009

Glenn Miller

I fredags var på Glenn Miller Café och spisade jazz och gratinerade musslor. Jag rekommenderar!

6 kommentarer:

  1. Åh musslor tackar jag aldrig nej till, all form av havsmat är så otroligt gott!

    SvaraRadera
  2. Gamle Glenn! Han är fantastisk!
    Musslor dock, nja.

    SvaraRadera
  3. Ivana: Nä, det är gott!

    Hallmans: Ja, fast dom spelade ingen Glenn där på kvällen.

    SvaraRadera
  4. Åh, Glenn Miller Café! Nu blev jag nostalgisk!

    SvaraRadera
  5. Försten, här är ett annat musseltips:

    http://www.matvarufabriken.com/

    Där brukar musslorna vara delikata!

    SvaraRadera
  6. J: Jag ska dit fler gånger, det är så säkert!

    matvarufabriken ska jag titta till!

    SvaraRadera