Norr Went South
torsdag 25 juni 2009
[Mmjuuz:ick]
Kände att jag behövde lyssna på nåt när jag ska
städa
. Så det blev Foo Fighters. Det var länge sen! Det är nästan så att jag
tipsar
mig själv om dem inför mina löprundor.
2 kommentarer:
the
29 juni 2009 kl. 09:46
åhå! ett populärt band, sålde skivan på loppis:)hela 30 spänn, galet.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
29 juni 2009 kl. 18:29
the: Ja! Galet bra!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
åhå! ett populärt band, sålde skivan på loppis:)hela 30 spänn, galet.
SvaraRaderathe: Ja! Galet bra!
SvaraRadera