måndag 13 juli 2009

Att tvätta

Den där högen är snart ett minne blott. Tre maskiner är körda idag! Ska genast gå och hänga den tredje.

2 kommentarer:

  1. Här självförökar sig tvätten. Ju mer man tvättar desto mer blir det. Därför har jag slutat tvätta och istället köpa nya kläder. ;)

    Och när jag väl tvättar glömmer jag ju tvättmedlet som bekant, så jag för tvätta dubbelt så mycket...

    SvaraRadera
  2. Ponder: Haha, du är så rolig!

    Att köpa nya kläder håller ett tag, men problemet blir ju som du säger -ett större berg i slutändan. Men snart så är högen ett minne blott!

    SvaraRadera