För att vi alla ville låtsas att vi åkte Tour de France :D
Jag instämmer med föregående talare, alla vill känna att de är experter på att cykla. För det är ju jättesvårt att cykla, eh...
För att det ser otroligt coolt ut, och så kan man cykla skitsnabbt i uppförsbackarna. Typ.
Alla: Haha! Ja...farten verkade vara anledningen alltså!
För att vi alla ville låtsas att vi åkte Tour de France :D
SvaraRaderaJag instämmer med föregående talare, alla vill känna att de är experter på att cykla. För det är ju jättesvårt att cykla, eh...
SvaraRaderaFör att det ser otroligt coolt ut, och så kan man cykla skitsnabbt i uppförsbackarna. Typ.
SvaraRaderaAlla: Haha! Ja...farten verkade vara anledningen alltså!
SvaraRadera