Men åh så mysigt, jag vill ut på bilresa igen. Nästa sommar tänker jag minsann åka bil i en hel vecka utan att stanna :)
Ivana: Men...just det där med att stanna är ju grejen med bil. Tycker jag!Varmt och mysigt är det!
Men åh så mysigt, jag vill ut på bilresa igen. Nästa sommar tänker jag minsann åka bil i en hel vecka utan att stanna :)
SvaraRaderaIvana: Men...just det där med att stanna är ju grejen med bil. Tycker jag!
SvaraRaderaVarmt och mysigt är det!