Så härligt! Kusinbesök är bland de allra bästa! Jag hoppas ni får en riktigt bra dag på museet :)
Hur gick det, blev ni kulturella? Vasamuseet är förövrigt ett utav mina favoritmuseum, ända sen jag var liten.
Viktoria: Ja, det är skoj med vilket besök som helst, men jag och min kusin ses inte speciellt ofta, så det var väldans skoj!Ponder: Men om! Vasamuseet var jättebra. Jag har aldrig varit där faktiskt. Tog en sån guidad tur på 25 minuter. Det var nog nödvändigt!
Så härligt!
SvaraRaderaKusinbesök är bland de allra bästa! Jag hoppas ni får en riktigt bra dag på museet :)
Hur gick det, blev ni kulturella? Vasamuseet är förövrigt ett utav mina favoritmuseum, ända sen jag var liten.
SvaraRaderaViktoria: Ja, det är skoj med vilket besök som helst, men jag och min kusin ses inte speciellt ofta, så det var väldans skoj!
SvaraRaderaPonder: Men om! Vasamuseet var jättebra. Jag har aldrig varit där faktiskt. Tog en sån guidad tur på 25 minuter. Det var nog nödvändigt!