Norr Went South
torsdag 20 augusti 2009
Dagens smoothie
Jordgubbar, banan, havremjölk, psylliumfrön och en kiwi.
Om vi hade fryst den hade det smakat som sorbet. Vansinnigt god!
1 kommentar:
Ponder
20 augusti 2009 kl. 22:43
Mmmm, låter mumsigt. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mmmm, låter mumsigt. :)
SvaraRadera