Norr Went South
måndag 17 augusti 2009
Den här dagen började ju alldeles prima!
Jag slog igång
Dagny
och
Vad har du under blusen Rut
i Spotifyspelaren. Då kom vi igång! Maken kollade konstigt på mig. Men jag bara sjöng med!
2 kommentarer:
Ponder
17 augusti 2009 kl. 19:42
Ha ha, en härligt klämkäck start på dagen.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
17 augusti 2009 kl. 22:25
Ponder: Jovars! Lagomt uppskattad.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ha ha, en härligt klämkäck start på dagen.
SvaraRaderaPonder: Jovars! Lagomt uppskattad.
SvaraRadera