Sommaren är fantastisk!
Nästa gång ska vi inte va så sena!
fia: Eller hur!Frk S: Det var er det var synd om. Ni hade ju inte ätit något på hela dagen!
Åh... Lovley!
Emma: Ja. Så vill man ju ha jämt.
Sommaren är fantastisk!
SvaraRaderaNästa gång ska vi inte va så sena!
SvaraRaderafia: Eller hur!
SvaraRaderaFrk S: Det var er det var synd om. Ni hade ju inte ätit något på hela dagen!
Åh... Lovley!
SvaraRaderaEmma: Ja. Så vill man ju ha jämt.
SvaraRadera