söndag 30 augusti 2009

Förra söndagen

5 kommentarer:

  1. Nästa gång ska vi inte va så sena!

    SvaraRadera
  2. fia: Eller hur!

    Frk S: Det var er det var synd om. Ni hade ju inte ätit något på hela dagen!

    SvaraRadera
  3. Emma: Ja. Så vill man ju ha jämt.

    SvaraRadera