Norr Went South
tisdag 25 augusti 2009
Gäsp!
Jag är så trött att det svider i ögonen och därmed blir det även lite tårvätska som vill ut. Jag tror att kroppen säger åt mig att sova.
Bäst att lyda.
1 kommentar:
Frk S.
27 augusti 2009 kl. 13:12
det är som att se sig i spegeln:)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
det är som att se sig i spegeln:)
SvaraRadera