:)
Snacka om mirakel om så skedde!
Undrens tid är ej förbi, så varför inte:)
:(Inga mirakel.
Inte här heller :(
Åh lyllos! Jag får nog vänta till september...
Emma: Menar du lyllos för strömmingen, eller? För det var riktigt trevligt!
Yes, strömmingen! Mmm så gott!!
:)
SvaraRaderaSnacka om mirakel om så skedde!
SvaraRaderaUndrens tid är ej förbi, så varför inte:)
SvaraRadera:(
SvaraRaderaInga mirakel.
Inte här heller :(
SvaraRaderaÅh lyllos! Jag får nog vänta till september...
SvaraRaderaEmma: Menar du lyllos för strömmingen, eller? För det var riktigt trevligt!
SvaraRaderaYes, strömmingen! Mmm så gott!!
SvaraRadera