fredag 28 augusti 2009

I löööv my hometown

Då pratar jag inte om Stockholm. O nej. Årsta! Det är bara så mysigt här. Dessutom är det dragspelsfest på torget nästa Lördag!

3 kommentarer:

  1. Dragspel?! Nu tror jag att jag får en allergiskreaktion - det är nog bland det värsta jag vet.

    Men Årsta är trevligt, det kan jag hålla med om. :)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Det får jag med! Men jag gillar Årsta ändå. Tycker ändå att det är helfestligt att man kan komma på tanken att anordna en dragspelsfest. Hur många kommer till en sån??

    fia: Sån tur att ni också gillar stället!

    SvaraRadera