torsdag 6 augusti 2009

Tillbaka

Nu är jag åter vid kustremsan.

Ska nog ta en cykeltur ner till älven och träffa solen!

3 kommentarer:

  1. Tycker jag låter som en bra plan. Ha det skönt på dejten!

    SvaraRadera
  2. När kommer du hem igen??!!!

    SvaraRadera
  3. Ponder: And what a date!

    Frk S: Är du ute i cybervärlden. Very welcome! När man passerar dalälven är man tvungen att börja blogga. Det börjar liksom klia i fingrarna.

    Vet inte riktigt när jag kommer ner igen. Slutet på nästa vardagsvecka?!

    SvaraRadera