Tycker jag låter som en bra plan. Ha det skönt på dejten!
När kommer du hem igen??!!!
Ponder: And what a date!Frk S: Är du ute i cybervärlden. Very welcome! När man passerar dalälven är man tvungen att börja blogga. Det börjar liksom klia i fingrarna.Vet inte riktigt när jag kommer ner igen. Slutet på nästa vardagsvecka?!
Tycker jag låter som en bra plan. Ha det skönt på dejten!
SvaraRaderaNär kommer du hem igen??!!!
SvaraRaderaPonder: And what a date!
SvaraRaderaFrk S: Är du ute i cybervärlden. Very welcome! När man passerar dalälven är man tvungen att börja blogga. Det börjar liksom klia i fingrarna.
Vet inte riktigt när jag kommer ner igen. Slutet på nästa vardagsvecka?!