Det här med att packa upp är inte riktigt riktigt min grej. Men snart är det gjort. Dessutom har jag tvättat i princip allt innan vi drog söderut igen. Det var smart! Nu är det ju bara att skyffla in sakerna i garderoberna och gå ner med väskorna i källaren igen. Mycket bra.
Just det där är finessen med att hälsa på hos päronen. Man kommer liksom inte hem med ett ton tvätt. Mycket fiffigt.
SvaraRaderaOj, det där var jag :)
SvaraRaderaSmaaart!
SvaraRaderaViktoria: Ja och tydligen kan man göra samma sak i Thailand. Man lämnar in tvätten innan man åker hem. Tvättad, struken och klar innan man åker hem. Lastar bara in i garderoben!
SvaraRaderaHallmans: Prova någon gång! Det är fantastiskt.