lördag 29 augusti 2009

Va? Existerar dom?

Vaddå splittras? Har dom gjort någonting sedan 90-talet? Jag hade glömt bort att dom fanns. Ja, ja. Klicka på bilden om ni vill läsa mer. Jag orkar då inte.

4 kommentarer:

  1. Ha ha, precis så! Jag orkar inte heller läsa, men jag undrar lite hur man splittras när man är bröder? Säger man upp bekantskapen eller?

    SvaraRadera
  2. Ponder: Jag antar att man säger upp bekantskapen och förnekar blodsband i största möjliga mån...?

    Måste vara lite knepigt det där.

    SvaraRadera