tisdag 8 september 2009

Ett annat hösttecken

7 kommentarer:

  1. Men hallå!? Du får ju inte publicera bilder på mina ben! :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Sorry. Trodde det var mina...

    SvaraRadera
  3. Haha, så ser mina ben också ut. Fast jag hade shorts igår ändå... Hoppsan. :)

    SvaraRadera
  4. Miriam: Hur menar du?

    Emma: Äh, det gjorde du rätt i!

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte. Kändes bara så klockrent!

    SvaraRadera
  6. Miriam: Ja, det var klockrent!

    SvaraRadera