Äsch, det är väl bara att hälla ut det och sen flyter det på plats. (Det här man ju på namnet.) Eller?När ska du förresten ta upp dagens fråga igen? Jag saknar det!
Ponder: Nja..typ inte riktigt så. Vi hade inte riktigt flytspackel.Jag ska verkligen ta upp dagens fråga igen. Jag har liksom bara glömt bort det...
Äsch, det är väl bara att hälla ut det och sen flyter det på plats. (Det här man ju på namnet.) Eller?
SvaraRaderaNär ska du förresten ta upp dagens fråga igen? Jag saknar det!
Ponder: Nja..typ inte riktigt så. Vi hade inte riktigt flytspackel.
SvaraRaderaJag ska verkligen ta upp dagens fråga igen. Jag har liksom bara glömt bort det...