Tjusiga strumpbyxor!
fia: Tack!
Åh vad kul med en outfitbild! Supersnyggt!
Emma: Då är det ju synd att jag inte riktigt gillar att fota mig själv! Men tackar!
Tjusiga strumpbyxor!
SvaraRaderafia: Tack!
SvaraRaderaÅh vad kul med en outfitbild! Supersnyggt!
SvaraRaderaEmma: Då är det ju synd att jag inte riktigt gillar att fota mig själv! Men tackar!
SvaraRadera