måndag 21 september 2009

Jag tror grannen...

har köpt sig en ny baslåda eller nåt. Det låter så!

2 kommentarer:

  1. Nya baslådor är sällan någon bra.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, alltså grannen hade ju gärna fått investera i mjölkpaket eller nåt istället för en baslåda...

    SvaraRadera