söndag 13 september 2009

Nu är hon hemma

Nu behöver hon bara ställas in för att passa mig. Sadeln ska höjas och däcken pumpas. Sen så. Sen är säsongen slut...

12 kommentarer:

  1. Nämen oj! Den ser ju nästan ut som min! Vad heter hon?

    SvaraRadera
  2. Miriam: Gumman #2. Kort och gott. Gumman #1 var det tydligen någon annan som behövde bättre än mig...

    SvaraRadera
  3. Mäh! Precis som min blixten:)

    SvaraRadera
  4. Viktora: I know!

    Frk S.: Ja, fast din har fler hästkrafter tror jag. Min har tre växlar, din har nog sieben.

    SvaraRadera
  5. Med tanke på att det inte finns snö här så kommer du kunna cykla året ut. Hurra!

    SvaraRadera
  6. fia: Ja, fast det regnar ju småspik här jämt om vintrarna, då föredrar jag 160!

    Miriam: Jaha, Karin heter hon då.

    SvaraRadera
  7. Oj, skulle passa min mamma då! Här i Lycksele byter man till vinterdäck på cykeln.

    SvaraRadera
  8. Miriam: Men vinterdäck hjälper inte mot spikregn.

    SvaraRadera
  9. Kanske kan montera dit ett paraply? Upptäckte en kväll att det ganska kul att cykla med paraply i handen om det blåser medvind.

    SvaraRadera