Idag har vi handlat så det stått härliga till. Snabba beslut i allt, förutom vad vi skulle äta där vid lunchtid. Dagens inköp:
- Ett stycke duntäcke till herrn i huset. (Det han har nu läcker dun som ett såll!)
- Tre glasdörrar till hallens blivande garderob
- Två gavelväggar till densamma
- Två rullar med tapeter till hallen. Mönstret påminner om...daggmaskar.
- Toast och kaffe
- En orkidé (49 kr. Kan inte motstå när jag går förbi orkidéer för det priset)
- En japansk öl (!)
Ja, det var väl det. Det bästa av allt var att på skjutdörrarna var det 30% rea och på tapeten var det 25% rabatt. Jisses så bra! Tapeten höftade vi till på och beställde två rullar. Förhoppningsvis behöver vi inte fler än två! Snart blir det FULL aktivitet på renoveringsbloggen igen.
Jag vill också hitta så billiga orkidéer!!
SvaraRaderaMiriam: Funderar på att börja exportera till norrland! På vår lokala matvaruaffär kan man köpa två för 99. Men dom var ganska små.
SvaraRaderaAhh sickna härliga fynd! Särskilt daggmaskstapeten :)
SvaraRaderaViktoria: Eller hur!? Men ska jag vara helt ärlig är jag gladare för våra spegeldörrar!
SvaraRadera