Det är fantastiskt skönt!
Viktoria: Ja! Hade pappas ena bil på heltid när ja bodde i Umeå och då lämnades bilen in på däckbyte. Fantastiskt!
Sweet!
Ponder: Oh yeah!
Det är fantastiskt skönt!
SvaraRaderaViktoria: Ja! Hade pappas ena bil på heltid när ja bodde i Umeå och då lämnades bilen in på däckbyte. Fantastiskt!
SvaraRaderaSweet!
SvaraRaderaPonder: Oh yeah!
SvaraRadera