tisdag 27 oktober 2009

Dagens fråga

När får vi i huvudstaden se solen igen då?

3 kommentarer:

  1. Imorgon kanske? Fin bakgrund! =)

    SvaraRadera
  2. Här syntes den i morse i alla fall.

    SvaraRadera
  3. Emma: Jag hoppas under dagen. Men än så länge ser det inte så ut! Och tack!

    Ponder: Jag blir verkligen avundsjuk. Sol är bra.

    SvaraRadera