Norr Went South
fredag 30 oktober 2009
Det här med middag
Jag ställer mig frågande till vad vi ska äta för middag idag. Men jag håller på att fullkomligt hungra ihjäl för tillfället och det tar säkert två timmar till innan maken trillar in över tröskeln. Får kanske äta två middagar?
1 kommentar:
Ponder
30 oktober 2009 kl. 23:35
Klart man får äta två middagar, speciellt på en fredag. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Klart man får äta två middagar, speciellt på en fredag. :)
SvaraRadera