Mina arbetstider förra veckan:
måndag: 07.17-16.00, 18-20
tisdag:07.15-19.15
onsdag: 07.15-19.30
torsdag: 07.15-00.00
fredag: 08.30-22.00
lördag: 09.00-21.30
söndag: 09.00-16.30
Ehm. Man kan säga att jag gjort allt, för att göra alla era dagar lite enklare!
måndag: 07.17-16.00, 18-20
tisdag:07.15-19.15
onsdag: 07.15-19.30
torsdag: 07.15-00.00
fredag: 08.30-22.00
lördag: 09.00-21.30
söndag: 09.00-16.30
Ehm. Man kan säga att jag gjort allt, för att göra alla era dagar lite enklare!
Dags för semester...?
SvaraRaderaEmma: Nja...jag gick kl 16 idag iaf!
SvaraRaderaFrån djupet av mitt hjärta; TACK!
SvaraRaderaMarcus: Varsågod! Det finns på riktigt en innebörd i det jag skrivit. Något som betyder mer än att jag skämtar.
SvaraRadera