tisdag 6 oktober 2009

Gud!

Vad jag älskar blomkål!

6 kommentarer:

  1. Kokt eller rå? Själv föredrar jag rå, men man blir ack så pruttig om man äter för mycket.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Oj. Jag kan nog inte välja... Men rå är riktigt gott!

    Är den kokt måste den vara hårdkokt!

    SvaraRadera
  3. Jag med! Synd att jag blir så gasig av den bara.

    SvaraRadera
  4. Viktoria: Ja, det är synd det där...bieffekterna är tämligen onödiga.

    SvaraRadera
  5. Åh eller hur?! Blomkål "al dente" och hårdstekt kassler, det är en av mina favoriter!!

    SvaraRadera
  6. Emma: Hårdstekt kassler till, det har jag inte provat! Sist blev det skinksås. Så fantastiskt!

    SvaraRadera