tisdag 13 oktober 2009

Här och där

Just det! Om man bor i Stockholm och ska fira jul någon annanstans måste man boka biljetter. Förra månaden helst. Aj.

Men hörrni. Nyår blir i norrland! Ses då.

4 kommentarer:

  1. Norrland? Nyår? Tell me more!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Ehm...har inte så mycket mer att säga faktiskt. Kommer ni ner till Umeå så kan vi kanske fira ihop!??!

    SvaraRadera
  3. Har hört talas om nån happening åt andra hållet...

    SvaraRadera
  4. Miriam: Åt andra hållet? Menar du i Magnus gamla lägenhet? Eller uppe i skogen?

    SvaraRadera