måndag 19 oktober 2009

"...jag måste skratta, det kom en fullgubbe in!"

4 kommentarer:

  1. Oj. Det där var nästan läskigt. Fy så full han måste ha varit!

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Alltså. Det måste ju nästan ha varit något annat. Alternativt alkohol tillsammans med något. Han vet ju inte var han har golvet...ännu mindre vet han hur man går rak i ryggen. Hahaa!! Det är så tragiskt..

    SvaraRadera
  3. "Hahaa!! Det är så tragiskt.." Bra sammanfattning ;)

    SvaraRadera
  4. Marcus: Sammanfattningar är jag bra på! Att lägga ut texten är värre. Förutom i skolan, då kunde jag ordbajsa.

    SvaraRadera