Det som är bra med mörkret är att jag kan skylla på det då jag är trött. Att sen knappt hinna se ljuset är ju mindre kul.
fia: Men du är ju norrlänning! Fast det klart. Där uppe får man ju snö...
Det som är bra med mörkret är att jag kan skylla på det då jag är trött. Att sen knappt hinna se ljuset är ju mindre kul.
SvaraRaderafia: Men du är ju norrlänning! Fast det klart. Där uppe får man ju snö...
SvaraRadera