torsdag 26 november 2009

Dagens fråga

Kan det ha varit ett PR-trick att Koenigsegg ville köpa Saab?

4 kommentarer:

  1. Hade precis samma tanke. Tror det.

    SvaraRadera
  2. Omentjej & Viktoria: Ja...lite lurt är det.

    SvaraRadera
  3. Säkert. Ni skulle häpna om ni visste hur mediesmarta de allra flesta företag är idag...

    SvaraRadera