Idag har jag varit med om något otäckt några gånger. Jag sitter och jobbar, eller som alldeles nyss, då satt jag och åt. Så snurrar det till i skallen! Fort går det, sen är det inte snurrig längre. Men så kommer ett lätt illamående istället...
Det är jätteobehagligt.
Det är jätteobehagligt.
Vad läskigt. Du kanske har fått ett litet virus på balansen?
SvaraRaderaPonder: Tanken har slagit mig. Det måste vara den värsta av sjukdomar.
SvaraRaderaEller stress rentav? Har också upplevt det där, hemskt obehagligt.
SvaraRaderaOmentjej: Ja, kanske det?! Det är riktigt jobbigt när det händer. Som tur är är det långt mellan gångerna.
SvaraRadera