söndag 15 november 2009

Ett tips

En liten internetbutik som föll i mitt intresse. Däremot lite svårstavat.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina saker de hade. Och jag som ska planera lektioner nu, kommer aldrig funka. Måste kolla genom hela hemsidan först. :)

    SvaraRadera
  2. Ivana: Ehm...du kanske kan hålla en lektion i webshopping?!

    SvaraRadera