tisdag 24 november 2009

Julgardinerna

Alltså, det är verkligen ett juligt tyg i de där julgardinerna som skapades igår. Men jag gillar det! Inköpt hos Åhléns och det heter Juleri, designen står faktiskt en Umeå-designer för. Nancy Bladfält.

8 kommentarer:

  1. Se där! Det där tyget finns även i mitt hem!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Jasså! Där ser man.

    SvaraRadera
  3. Ibland dras vi till samma saker!:)

    SvaraRadera
  4. Fint! Även om jag har svårt att tänka mig julgardiner i mitt eget hem. Julen är lite för Norénsk för min smak...

    SvaraRadera
  5. Vilket sött tyg! Inte alls för "juligt".

    SvaraRadera
  6. Miriam: Onekligen!

    Linda: Haha, jag kan inte annat än hålla med.

    fia: Tack!

    J: Ingen jul utan julgardiner!

    Viktoria: Nä, inga såna där traditionella jobbiga tomtar i alla fall!

    SvaraRadera