tisdag 17 november 2009

Kanske lite stor

Jaja, den är lite för stor för toarullshållaren. Men toalettpapperet var slut och affären kändes oändligt långt borta.

6 kommentarer:

  1. En gång skulle jag köpa en bal med toapapper. När jag kom hem visade det sig att jag köpt hushållspapper. En hel bal. Men, vad är väl en bal på slottet när man kan ha en hemma?:)

    SvaraRadera
  2. Miriam: Oj. Det var mycket!

    SvaraRadera
  3. Mm, för så mycket torkar man sig ju inte om händerna i hushållet. Minns inte mer, men jag borde ju använt upp dom.

    SvaraRadera
  4. Är det inte så att man inte ska spola ner hushållspapper egentligen? För att det inte löser upp sig lika lätt som toapapper och därför kan orsaka problem i rör och reningsverk?

    Med det inte sagt att jag aldrig gjort det. ;)

    SvaraRadera
  5. Funkar finfint när nöden kräver!

    Ponder: Jag spolar en gång extra ;)

    SvaraRadera
  6. Miriam: Du kanske gav bort?

    Ponder: Oj, ska man inte? Synd. För jag glömmer bort att köpa toapapper varje dag...

    Jag gör som Viktoria -spolar en gång extra!

    SvaraRadera