Nu har jag gardinstänger i alla rum! Änteligen.
Nu längtar jag efter en blombräda i köket. Sen känns det ganska fulländat, så när som på ett fungerade kontor. Sen är jag ganska nöjd med vad vi lyckats med!
Nu längtar jag efter en blombräda i köket. Sen känns det ganska fulländat, så när som på ett fungerade kontor. Sen är jag ganska nöjd med vad vi lyckats med!
Vi har inte satt upp en enda gardinstång efter 3.5 år... Känns som vi ligger lite efter! ;)
SvaraRaderaPonder: Äsch. Ingen stress!
SvaraRadera