söndag 22 november 2009

Yeey!

Nu har jag gardinstänger i alla rum! Änteligen.

Nu längtar jag efter en blombräda i köket. Sen känns det ganska fulländat, så när som på ett fungerade kontor. Sen är jag ganska nöjd med vad vi lyckats med!

2 kommentarer:

  1. Vi har inte satt upp en enda gardinstång efter 3.5 år... Känns som vi ligger lite efter! ;)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Äsch. Ingen stress!

    SvaraRadera