Norr Went South
tisdag 1 december 2009
Gardiner, gardiner
Jag har fått upp gardiner i alla fönster i lägenheten nu. Det var länge sedan. Säger som min man: Nu känns det ombonat.
2 kommentarer:
Miriam
2 december 2009 kl. 09:40
Grattis!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
2 december 2009 kl. 18:35
Miriam: En får tacke!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Grattis!
SvaraRaderaMiriam: En får tacke!
SvaraRadera