onsdag 2 december 2009

Min bakgrund

Är det bara hos mig som min bakgrund har försvunnit??!

4 kommentarer:

  1. Nej, den är borta för mig också. Synd, för den var jättefin!

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Hmm...då är frågan om det är servern som bilden ligger på som är nere. Probably. Mannen är inte hemma och kan fixa det heller. Då får vi leva med vit bakgrund ett tag!

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Japp! Och min tes verkade stämma. Servern var nere.

    SvaraRadera