måndag 14 december 2009

Nu har ni varit dåliga

Jag fick otroligt få julklappstips och nu är julafton bara några dagar bort!

5 kommentarer:

  1. Jag vet ju inte ens vad jag ska köpa, då måste jag ju lägga ner tanke-energin på det ju. ;)
    Kan du inte slumpa fram något från internet bara? Typ välja en sida och klicka runt i blindo och köpa det du hamnar på. ;D

    SvaraRadera
  2. Ponder: Jag har dammsugit nätet! Dessutom går alla mina behov före alla andras! Haha!

    SvaraRadera
  3. Te alternativt kaffe
    Bok av nobelpristagaren Herta
    Någon fräsch cd-skiva
    pussel
    fin bakform
    SAOL
    prydlig kudde
    10 års-dagbok
    pläd

    SvaraRadera
  4. Men...uppdraget var så svårt!

    Kokbok, topplistebok (typ Hypnotisören, eller något som de flesta kan acceptera), förstahjälpenlåda, dyr choklad/tryffel, biocheckar, vin (om det inte är ett gäng nykterister)...

    Över lag så tror jag på presenter som används/äts upp när det är relativt billiga grejer - och till folk som man inte känner så väl.

    SvaraRadera
  5. Miriam: Oooh! Massor av förslag. Himmel så bra! Jag säger inte om någon är bättre än något annat, för då kanske släkten läser det här...

    J: Jag vet. Jättesvårt! Det var därför jag konsultade er!

    Bra grejer även här! Tackar så mycket!

    SvaraRadera