Jag läste städerska jag. Kan vara mina önskedrömmar som slår igenom då jag läser. Svägerska lär i och för sig bra det också :)Hoppas ni fick en fin dag!
Viktoria: Tänk om det hade varit så väl!
Viktoria: Alltså att det varit en städerska.Jättetrevligt med besök av svägerskan också!!
Jag läste städerska jag. Kan vara mina önskedrömmar som slår igenom då jag läser. Svägerska lär i och för sig bra det också :)
SvaraRaderaHoppas ni fick en fin dag!
Viktoria: Tänk om det hade varit så väl!
SvaraRaderaViktoria: Alltså att det varit en städerska.
SvaraRaderaJättetrevligt med besök av svägerskan också!!