lördag 12 december 2009

Svägerska på ingång

Idag trillar svägerskan ner från norrland. Så jag ska ta och göra mig ordning för det!

3 kommentarer:

  1. Jag läste städerska jag. Kan vara mina önskedrömmar som slår igenom då jag läser. Svägerska lär i och för sig bra det också :)

    Hoppas ni fick en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Tänk om det hade varit så väl!

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Alltså att det varit en städerska.

    Jättetrevligt med besök av svägerskan också!!

    SvaraRadera