Okej, då gör jag det!
Miriam: Bra. Tack!
Ojoj så synd det är om dig! Psst, vad är det som vi ojar oss över?
Viktoria: Armen så klart!
Aj! Att jag inte tänkte på den! Stackars! ;)
Okej, då gör jag det!
SvaraRaderaMiriam: Bra. Tack!
SvaraRaderaOjoj så synd det är om dig!
SvaraRaderaPsst, vad är det som vi ojar oss över?
Viktoria: Armen så klart!
SvaraRaderaAj! Att jag inte tänkte på den! Stackars! ;)
SvaraRadera