söndag 20 december 2009

Wohoo

Det slutar aldrig att snöa!

Det är så fantastiskt mysigt. Jag hoppas bara att detta inte betyder att vi blir strandsatta här nere i jul. Det vore knasigt. Men jag skulle inte bli jätteförvånad, faktiskt.

Nu blir det stan och köpa de sista sakerna!

5 kommentarer:

  1. Det är så underbart skönt med snö. Jag hoppas att det ska komma ännu mer innan julafton, vore helt underbart ifall hela Umeå blev vit från topp till tå. :)

    SvaraRadera
  2. Ivana: Vaddå? Är inte Umeå vitt från topp till tå? Ska jag lämna det här för ett halv-vitt Umeå?

    SvaraRadera
  3. Jo det är vitt men jag vill ju ha ännu mer. Och nu har det blivit lite varmare också. Nä, på julafton vill jag ha 1 m snö och -20 grader. Då är det vinter! :)

    SvaraRadera
  4. Jag gissar att ni har betydligt mer snö i Årsta än vad vi har här. Knasigt.

    SvaraRadera
  5. Ivana: Du kanske får åka ner till storstan. Här finns typ 1 m snö. Kallt är det iofs inte. Eller, inte -20 iaf.

    fia: Jag gissar också det. Det lät så på mamma när jag beskrev nederbördsmängden här nere.

    SvaraRadera