Wow!! Jag vill vara där du är.
fia: Jo, det är lite coolt faktiskt. Att det kan komma så mycket snö!
Ta bild och visa :)
Wow!! Jag vill vara där du är.
SvaraRaderafia: Jo, det är lite coolt faktiskt. Att det kan komma så mycket snö!
SvaraRaderaTa bild och visa :)
SvaraRadera