lördag 2 januari 2010

Go nuts!

Nötter är oftast inget för mig. Färdiga nötblandningar är bortkastade pengar helt enkelt. När jag får göra min egen. Då blir det bra!

2 kommentarer:

  1. Hur gör du då? Rostar och grejar själv?

    SvaraRadera
  2. Ponder: *harkel*

    Nä...verkligen inte. I wish. Det är så pass att jag plockar ihop min egen blandning bland naturgodiset! =)

    SvaraRadera