söndag 10 januari 2010

Grattis till mig!


*Triwa.se

5 kommentarer:

  1. Fin! Vad är det för material i bandet?

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Skitsnygg! Det är plast.

    Miriam: Stilig -ja! Är så nöjd så nöjd!

    SvaraRadera
  3. fiiin! hoppas att jag får en jag med till fölsedagen :)

    SvaraRadera
  4. Linda: Tack! Men det har uppstått ett problem. Den sackar efter...

    SvaraRadera